Selamat Hari Lahir Izza

Alhamdulillah. Diberi kesempatan untuk menyambut ulangtahun kelahiran yang ke31.

Sambutan hari lahir tahun ini lebih meriah dari sebelumnya. Tak tersangka diraikan sampai begitu sekali. Nyata berbeza dengan tahun-tahun sebelumnya.

Dimulakan dengan pelajar Izza datang membuat kejutan di rumah. Selain dari kek, Fazlin, Natasha dan Umairah menghadiahkan Izza beg tangan.

1 2 3 4

Pulang ke Kelantan untuk sambutan hari raya Aidiladha, hari lahir Izza disambut dengan makan malam di Glewak Cafe, Kota Bharu yang ditaja oleh adik-adik.

7 5 6

Pada hari lahir Izza pula, setiap kelas yang Izza masuk dimeriahkan dengan nyanyian lagu Selamat Hari Jadi oleh para pelajar.

Izza juga dihujani dengan ucapan selamat hari lahir di Facebook, Instagram, Whatsapp. Ada yang mendedikasikan lagu dengan alunan gitar. Ada yang mendedikasikan video kompilasi gambar-gambar. Selain itu, hadiah-hadiah juga memberi makna untuk ulangtahun kali ini. Dan murah rezeki Izza tahun ini ulangtahun diserikan dengan hadiah-hadiah. Terima kasih.

Penutup hari lahir Izza ialah sambutan bersama Kak Farah dan Ros di Swensens. Selain menu-menu lain, yang paling menarik mestilah aiskrim kek!

12 13 10 11 9

Hanya tuhan yang dapat membalas kebaikan kalian. Terima kasih kerana mencipta memori indah dalam kehidupan Izza.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *